Finferries on Varsinais-Suomen vuoden 2020 logistiikkayritys

Julkaistu 20.04.2021

Finferries palkittiin 20.4.2021 Turun kauppakamarin ja Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry:n Varsinais-Suomen alueen myöntämällä vuoden logistiikkayritys kunniapalkinnolla. Palkinto myönnetään valtakunnallisesti merkittävästä Varsinais-Suomen alueella toteutetusta työstä Suomen logistiikkatoimialan ja logististen palveluiden kehittämiseksi. Palkinnon otti vastaan Turun Messukeskuksessa Finferriesin toimitusjohtaja Mats Rosin.

– Palkinto on erittäin arvostettu ja Finferries kiittää saamastaan tunnustuksesta, joka osoittaa että kehitystyötämme lauttaliikenteen hyväksi arvostetaan. Tavoitteenamme on olla Pohjoismaiden paras vesiliikenteen yhteyspalvelun osaaja, joka nykyaikaistaa ja uudistaa kalustoaan sekä turvallisuuden parantamiseksi että ympäristön hyväksi. Suomen ensimmäisen hybridilautta Elektran käyttökokemukset ovat vajaan neljän vuoden aikana olleet erittäin hyviä ja Elektra valjasti uuden teknologian ympäristön palvelukseen, toteaa Mats Rosin.

Katso Turun Kauppakamarin tiedote