Vaikuta ja voit voittaa 200 euroa!

Julkaistu 30.06.2020

Lasten on päästävä kouluun, luotolaisten mantereelle töihin ja mökkiläisten lomanviettoon – toimivien liikenneyhteyksien ylläpitäminen tuhansien järvien ja saarien maassa vaatii lauttoja, losseja ja yhteysaluksia. Finferriesin 43 reitillä kulkeekin vuosittain miljoonia ajoneuvoja ja matkustajia.

Toimintaa kehitetään asiakas huomioiden, joten kaikilla reiteillä tehdään kesäisin laaja asiakastyytyväisyyskysely. Tänä vuonna siihen voi heinäkuun ajan vastata  osoitteessa finferries.fi/vastaa (klikkaa kyselyyn tästä).

Finferriesin matkustajat ovat aina vastanneet todella aktiivisesti. Viime vuonna saimme yli 5 000 vastausta ja asiakkaiden antama yleisarvosana toiminnallemme oli 8,9 asteikolla 1-10. Tällaisia erinomaisia tuloksia on todella hienoa käydä läpi reiteillä työskentelevien kanssa. Iso kiitos kaikille vastaajille!

Kaikkien asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneiden kesken arvotaan kolme kappaletta 200 euron lahjakorttia!
Arvonnan ja asiakastyytyväisyyskyselyn suorittaa Innolink Research.